Заклад дошкільної освіти (ясла-садок) "Берізка" Боярської міської ради Фастівського району Київської області

Ласкаво просимо на сайт дитячого садочка "БЕРІЗКА"!

/Files/images/kartinki/бЕРІЗКА.png

Про дотримання протиепідемічних заходів в дошкільному навчальному закладі

Відповідно до статті 40 Закону України «Про забезпечення санітарного та епідемічного благополуччя населення», на виконання пункту 17 Постанови Кабінету Міністрів України від 22.07.2020 р. №641 «Про встановлення карантину та запровадження посилених протиепідемічних заходів на території із значним поширенням гострої респіраторної хвороби COVID – 19», спричиненої короновірусом SARS-CoV-2», Постанови Головного державного санітарного лікаря України «Про затвердження протиепідемічних заходів у закладах дошкільної освіти на період карантину у зв’язку з поширенням короновірусної хвороби COVID – 19» від 22.09.2020р. №55, з метою запобігання поширення короновірусної хвороби в дошкільному навчальному закладі, застосовуються наступні протиепідемічні заходи:

1. Допуск до роботи персоналу закладу здійснюється після проведення термометрії та за умови наявності засобів індивідуального захисту;

2. При наявності підвищеної температури тіла понад 37, 2 С або ознак гострого респіраторного захворювання вдома, співробітник повідомляє завідувача, методиста або сестру медичну та не виходить на роботу, одночасно звертаючись за медичної допомогою;

3. Усі працівники закладу використовують засоби індивідуального захисту в процесі роботи та під час взаємоспілкування поміж собою;

4. Обмежено проведення масових заходів (нарад, зборів) з усіма працівниками (окрім педгодин, педрад, консультацій);

5. На період карантину заборонено:

- Використання багаторазових (тканинних) рушників;

- Використання м’яких іграшок;

- Використання килимів з довгим ворсом;

- Перебування у вуличному взутті;

- Проведення батьківських зборів (окрім тих, що проводяться дистанційно).

6. Проведення роз’яснювальної роботи з персоналом щодо індивідуальних заходів профілактики та реагування на виявлення симптомів короновірусної хвороби (COVID – 19) серед персоналу та вихованців;

7. Проведення інструктажу для працівників щодо запобігання поширенню короновірусної хвороби, дотримання правил респіраторної гігієни та протиепідемічних заходів;

8. Проведення навчання працівників щодо одягання, використання, зняття та утилізації засобів індивідуального захисту;

9. Контроль наявності антисептичних засобів, бахіл в спеціально організованому місці при вході в заклад;

10. Розроблений алгоритм дій на випадок надзвичайної ситуації, пов’язаної з реєстрацією випадків захворювання на хвороби (COVID – 19) серед персоналу та вихованців;

11. Забезпечення всіх працівників засобами індивідуального захисту, паперовими рушниками, рідким милом, антисептичними засобами для обробки рук дезінфекційними засобами;

12. Організувано централізований збір засобів індивідуального захисту, паперових серветок в окремі контейнери (урни) з кришками та поліетиленовими пакетами, з подальшою утилізацією згідно з укладеною угодую на вивіз твердих побутових відходів;

13. Проводиться ранковий прийом дітей до закладу та передачу батькам в кінці дня на території закладу, за межами його будівлі;

14. Температурний скринінг дітей проводитьсяпри вході до закладу та кожні 4 години з внесенням показників у відповідний журнал довільної форми;

15. За несприятливих умов прийом або передача дітей проводиться в роздягальнях груп за умови наявності у батьків або осіб, які їх заміщують засобів індивідуального захисту та дотримання відповідної дистанції;

16.Культурно-виховні заходи проводяться (вистави, свята, розваги, концерти) за участю дітей однієї групи та без запрошення батьків;

17. Забороняється запрошення творчо-розважальних колективів та інших осіб, які не є співробітниками закладу;

18. Проводяться в групах додаткові вправи та ігри, які б доносили дітям важливість індивідуальних заходів профілактики та фізичного дистанціювання;

19. По можливості проводяться більше організованих форм роботи свіжому повітрі;

20. Розміщення меблів в групових кімнатах переформатовано таким чином, що забезпечує максимально можливе фізичне дистанціювання дітей;

21. Обмежені заняття та ігри, що передбачають безпосередній фізичний контакт між дітьми та персоналом;

22. Обмежені заняття та ігри, що потребують використання значної кількості додаткового інвентаря;

23. Забезпечиний процес організації харчування, що дозволяє мінімізувати кількість дітей, які харчуються одночасно, або одночасно перебувають за одним столом;

24. Проводиться вологе прибирання з використанням миючих та дезінфікуючих засобів;

25. Провітрюються групові приміщення протягом 15 хвилин перед перед початком роботи та почергово провітрюються кімнати протягом дня за відсутності дітей;

26. Контейнери для утилізації використаних засобів індивідуального захисту утримуються в місцях недоступних для дітей;

27. Використані поліетиленові пакети з контейнерів, у яких зібрано використані засоби індивідуального захисту замінюються після заповнення, щільно зав’язуюються та наноситься маркування «Використані засоби індивідуального захисту».

/Files/images/unnamed.jpg

БЕРЕЖІТЬ СЕБЕ, НЕ ВИХОДЬТЕ З ДОМУ БЕЗ ПОТРЕБИ!

Новини

Календар

Попередня Жовтень 2017 Наступна
ПВСЧПСН
 1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031