/Files/images/kartinki/zvit.png

ДЯКУЄМО УСІМ БАТЬКАМ ТА СПОНСОРАМ ЗА ТІСНУ СПІВПРАЦЮ, ПІДТРИМКУ ТА БЛАГОДІЙНУ ДОПОМОГУ НАШОМУ ЗАКЛАДУ!
ЗАВДЯКИ ВАШІЙ НЕБАЙДУЖОСТІ, ВАШІЙ АКТИВНОСТІ, ВАШОМУ РОЗУМІННЮ ВСІХ НАШИХ ЖИТТЄВИХ ПРОБЛЕМ - МИ ПРАЦЮЄМО!
ЩЕ РАЗ, - ВЕЛИЧЕЗНЕ СПАСИБІ! МИ ЦІНУЄМО ВАШУ ТУРБОТУ ПРО РОЗВИТОК ДИТЯЧОГО САДКА!

ЗВІТ КЕРІВНИКА

про діяльність та підсумки роботи
закладу дошкільної освіти
(ясел-садка) “Берізка”
за 2018– 2019 навчальний рік

ЗАГАЛЬНІ ВІДОМОСТІ ПРО ЗАКЛАД ДОШКІЛЬНОЇ ОСВІТИ

Заклад дошкільної освіти Комунальний заклад освіти «Заклад дошкільної освіти (ясла - садок) «Берізка»» Боярської міської ради.
Контакти закладу дошкільної освіти 08150, м. Боярка, вул. Київська, 17 тел. (045) 98-36-232
Тип закладу дошкільної освіти Ясла – садок
Прізвище, імʼя, по-батькові керівника Майок Людмила Федорівна
Рік побудови 1964
Проектна потужність 7 груп, 145 місць
Мовний режим Мова навчання та спілкування з дітьми українська.
Режим роботи Режим роботи закладу 12 годин, 1 група короткотривалого перебування – 4 год. Початок роботи – 7.00 год. Кінець роботи – 19.00 год.
Кількість груп, кількість дітей за списком 7 груп 167
Кількість груп для дітей раннього віку та вихованців у них 1 група для дітей раннього віку 28 вихованців
Спеціальні групи Відсутні
Додаткові освітні послуги Відсутні
Робота гуртків Гурток з хореографії, художньої діяльності.

Даний звіт зроблений на підставі наказу Міністерства освіти і науки України від 23.03.2005 р. №178, зміст звіту зроблений на підставі «Положення про порядок звітування керівників дошкільних, загальноосвітніх та професійно – технічних навчальних закладів перед педагогічним колективом та громадськістю».

Завдання звітування:

1. Забезпечити прозорість, відкритість та демократичність управління навчальним закладом.

2. Стимулювати вплив громадськості на прийняття та виконання керівником відповідних рішень у сфері управління навчальним закладом.

РЕЗУЛЬТАТИВНІСТЬ МЕТОДИЧНОЇ РОБОТИ

В 2018-2019р. педагогічний колектив спрямовував свою роботу на вирішення наступних завдань:

1. Поглиблювати, узагальнювати та активізувати уявлення дітей про рідний край, про доступні географічні, економічні та культурні відомості нашого міста.

2. Продовжувати спрямовувати роботу на збереження фізичного та психічного здоров’я дітей.

3. Продовжувати формувати у дітей гуманне ставлення до всього живого та формувати усвідомлену поведінку в природному середовищі.

Заклад дошкільної освіти діє згідно з Конституцією України, Конвенцією «Про права дитини», Законами України «Про освіту», «Про дошкільну освіту», Листів Міністерства освіти і науки України від 03.07.2009 року № 1/9-455 «Планування роботи в дошкільних навчальних закладах», від 16.08.2010 року № 1/9-563 «Методичні рекомендації Міністерства освіти і науки України «Фізичний розвиток дітей в умовах дошкільного закладу». Навчальний план складений на основі Базового компонента та програми, що забезпечує всебічний розвиток особистості дитини, згідно з Законом України «Про дошкільну освіту» та Базового компонента дошкільної освіти в Україні. Освітній процес у закладі здійснювався за пріоритетними напрямами роботи, які сприяли здійсненню системного підходу до формування цілісної дитячої особистості за лініями розвитку та сферами життєдіяльності.

Всі ці завдання реалізовувались в різних формах методичної роботи: на семінарських заняттях, педрадах, на відкритих переглядах, педагогічних читаннях, аналізувались під час епізодичних та фронтальних вивчень.

Заклад дошкільної освіти має всі необхідні умови для вирішення загальноосвітніх, фізкультурно-оздоровчих завдань, в групах постійно оновлюється розвивально - ігрове середовище.

В закладі працює 14 педагогічних працівників та 20 – обслуговуючого персоналу чоловік обслуговуючого персоналу. Заклад укомплектований педагогічними кадрами на 88%. Вакантні місця: вихователя – спеціаліста, практичного психолога та соціального педагога.

Так за рівнем кваліфікації у закладі дошкільної освіти педагоги мають такі кваліфікаційні категорії:

Вища кваліфікаційна категорія - 6;

Друга кваліфікаційна категорія – 1;

Кваліфікаційна категорія «Спеціаліст» - 6;

Без педагогічної освіти – 1.

За стажем педагогічної діяльності:

- 1 молодий спеціаліст зі стажем роботи до 5 років;

- 2 педагога зі стажем роботи від 5 до 10років;

- 1 педагог – зі стажем роботи від 10 до 15 років;

- 1 педагог – зі стажем роботи від 15 до 20 років;

- 9 мають стаж більше 20 років.

За віком:

1 – до 35 років;

5 – до 45 років;

8 – після 45 років.

Фаховий рівень педагогічних кадрів забезпечується безперервною системою підвищення кваліфікації кадрів, шляхом самоосвіти, відвідувань педагогами колективних переглядів закладу, районних методичних об'єднань, курсів підвищення кваліфікації.

Постійно проводиться аналіз кваліфікаційного рівня педагогів та доцільність їх розстановки. Педагоги 1 раз у 5 років проходять курси підвищення кваліфікації при КОІПОПК в м. Біла Церква та атестацію. В 2018 році пройшла курси підвищення кваліфікації та атестувалася на відповідність займаній посаді раніше присвоєній кваліфікаційній категорії «спеціаліст» вихователь Товалович Т.І.

Протягом 2018-2019 н.р. педагоги закладу регулярно відвідували районні методичні об’єднання, вебінари, семінари та майстер-класи.

На базі нашого закладу, в грудні 2018 року, було проведено методичне об'єднання вихователів середнього та старшого віку за освітньою лінією «Природа»: усвідомлення дитиною себе як частки природи, формування екологічної вихованості, почуття відповідальності за те, що відбувається навколо неї і внаслідок її дій у природному довкіллі. Екологічне заняття на тему «Допоможемо взимку тварині і малій пташині» з залученням батьків підготовали та провели вихователі середньої групи Примасюк О.М. та Тістол О.Л.

Робота вихователів планувалася та проводилася з урахуванням поставлених на рік завдань, сучасних вимог в навчанні та вихованні.

Першочерговим завданням коллективу закладу дошкільної освіти «Берізка» є розвиток, збереження та зміцнення фізичного і психічного здоров’я дошкільників, забезпечення якісної підготовки дітей старшого дошкільного віку до навчання в школі. Діти старших груп повинні досягти певного рівня розумового й емоційно – вольового розвитку, володіти розумовими операціями, вміти узагальнювати й диференціювати предмети і явища довкілля, планувати свою діяльність і здійснювати самоконтроль, тому діяльність колективу підпорядкована ефективній організації навчально – пізнавальної діяльності дошкільників, формуванню основ духовної культури дитини, поваги до державних символів та громадських цінностей, розширенню знань про природу рідного краю, народні ремесла.

Особлива увага педагогів була спрямована на забезпечення успішної адаптації дітей раннього віку до нових умов життя в закладі. Ефективність розв'язання цього завдання залежало від налагодженості тісної взаємодії між педагогами і батьками. Проводились різні форми співпраці з сім’ями вихованців (батьківські збори, бесіди, тематичні папки - пересувки, анкетування, залучення батьків до проведення свят та занять). Основним напрямком роботи з дітьми цього віку педагоги вбачали забезпечення їх емоційного комфорту під час перебування в закладі, створення сприятливих умов для їхнього психічного та фізичного розвитку. Значна увага зверталася на розвиток мовлення малюків, уміння спілкуватися з дорослими, предметну діяльність у навколишньому середовищі.

Вихователі кожної вікової групи працювали над створенням розвивального середовища, в якому дитина почувалася б комфортно.

Педагогічна діяльність вихователів у 2018-2019 навчальному році була націлена на вивчення та врахування в роботі індивідуальних і вікових особливостей дошкільників, на забезпечення кожному вихованцю умов для розкриття і задоволення актуальних потреб особистості. Педагогічний колектив закладу працював за програмою «Дитина».

З метою підвищення педагогічної майстерності вихователів, спрямовуючи навчально-виховний процес на виконання головних завдань, були сплановані та проведені протягом року різні форми методичної роботи.

Проведені педагогічні ради відзначались актуальністю, науковістю, та доцільністю тематики, інноваційним підходам до їх проведення з використанням інтерактивних форм і методів.

Тематика педагогічних рад відповідала ключовим завданням на навчальний рік.

№ п/п Тема заходу Термін виконання
1. «Про завдання діяльності педколективу» Серпень 2018 р.
2. «Мовленнєвий розвиток в дошкільному навчальному закладі» Жовтень 2018 р.
3. «Рання профорієнтація дітей» «Розвиток здібностей і талантів у дітей під час музичної діяльності» Січень 2019 р.
4. «Краєзнавство в дошкільному навчальному закладі» Травень 2019 р.

Протягом року були проведені педгодини, консультації, семінар – практикум, майстер – класи, педагогічні читання, колективні перегляди.

Педгодини:

Тема Термін
Вихователь – взірець у вихованні духовно-морального дошкільника Вересень
Екологічне виховання дошкільнят з використанням логічних та творчих завдань Жовтень
Організація взаємодії дошкільного навчального закладу з батьками вихованців Листопад
Теорія поколінь – як порозумітись Грудень
Культурно-гігієнічні навички та етикет в закладі. Досліджуємо продукти харчування Січень
Безпека життєдіяльності та охорона праці в закладі Лютий
Розвиток духовного потенціалу особистості дошкільника Березень
Значення рухливих ігор для всебічного розвитку дітей дошкільного віку Квітень
Трудове виховання дошкільників Травень

Консультації:

Тема Термін
Як полегшити адаптацію малят до перебування в дошкільному навчальному закладі Вересень
Патріотичне виховання в дошкільному навчальному закладі Жовтень
Пізнавальні прогулянки з дошкільниками Листопад
Уроки Сухомлинського Грудень
Здоровий сон дошкільника – запорука його здоров’я Січень
Як правильно святкувати Масницю Лютий
Гіподинамія та дошкільники Березень
Навчально-виховне значення праці в природі, її своєрідність. Квітень
Домедична допомога в дошкільному навчальному закладі Травень

Семінар – практикум з розвитку мовлення:

Тема Термін
Розвиваємо мовлення дітей у співпраці з батьками Жовтень
Прийоми розвитку зв’язного мовлення дітей, про які мають знати педагоги Грудень
Мовленнєва компетентність дітей. Дидактичні ігри та вправи для розвитку лексико-граматичної компетенції Лютий
Фонетична компетенція дошкільника Квітень

Майстер-клас – художня праця

Тема Термін
Вироби з одноразового посуду Жовтень
Новорічні прикраси своїми руками Грудень
Розписуємо писанки до свята Березень

Педагогічні читання :

Тема Термін
100 – річчя від дня народження В.Сухомлинського Жовтень
Педагогічна спадщина за філософією серця Григорія Сковороди Лютий

Колективні перегляди:

Тема Термін
Екологічне виховання Листопад
Андріївські вечорниці Грудень
Фіолетова казка Лютий
Святкуємо Великдень Квітень
Математичний калейдоскоп Травень
Нагодуємо звірят Травень

Впроваджуючи в практику інноваційні технології роботи з дітьми, педагоги проводили комплексні, тематичні, комбіновані заняття в залежності від основних напрямків розвитку Програми «Дитина». Під час таких занять діти емоційні та розкуті, сприймали і вирішували різні пізнавальні та проблемні завдання, активно відповідали на запитання, робили самостійно висновки, узагальнення.

Педагоги в 2018-2019 н.р. продовжували створювати сприятливі умови для формування показників розвитку компетентності особистості, а саме: фізичної, соціально-моральної, емоційно-ціннісної, пізнавальної, мовленнєвої, художньо-естетичної, творчої активності в усіх сферах життєдіяльності.

При плануванні та проведенні навчально-виховної роботи з дітьми основним напрямком в роботі були особистісно-орієнтований та диференційований підхід до дітей, який виявлявся в умінні вихователя:

- створювати сприятливу психологічну атмосферу в групі, більше уваги приділяти - психологічним аспектам підготовки дітей до школи;

- встановлювати емоційне спілкування з дорослими, однолітками;

- розвивати вміння відтворювати знання в життєво-практичних ситуаціях;

- формувати схильність до творчості, винахідництва;

- формувати самостійність, впевненість, спостережливість;

- розвивати зв'язне комунікативне мовлення дошкільників.

В кожній віковій групі створена база щодо оснащення педагогічного процесу та розвивального середовища: є куточки з народознавства, підібрана методична та дитяча література, сучасні наочні матеріали, іграшки. За планом роботи проводилися тематичні заняття, свята, розваги.

Відповідно до річного плану здійснювався систематичний контроль та аналіз навчально-виховного процесу в закладі, а саме:

Тема Термін
Готовність ДНЗ до нового навчального року. Вивчення стану адаптації дітей раннього та молодшого віку до умов перебування в закладі Вересень
Персональний контроль за роботою музичних керівників. Жовтень
Порівняльний контроль. Розвиток мовлення в двох старших групах. Вивчення стану роботи вихователя, що атестується – Товалович Т.І. Листопад
Фронтальне вивчення старшої групи «Капітошка» Грудень
Оперативний контроль. Стан харчування в ДНЗ Січень
Оглядовий контроль. Стан куточків природи в ДНЗ. Лютий
Тематичний контроль. Стан патріотичного виховання в старших групах закладу Березень
Аналіз дитячих робіт з образотворчої діяльності в усіх групах закладу Квітень
Тематичний контроль. Організація свят та дозвіль в усіх вікових групах закладу Травень

Вихователі груп в своїй роботі надавали великого значення співпраці з батьками. Протягом року була запланована та проведена наступна робота з батьками.

Тема Термін
Дні відкритих дверей. Зустріч новачків. Вересень
Групові батьківські збори «Охорона життя і здоров’я дітей вдома, на вулиці, в дитячому садку» Жовтень
Консультує практичний психолог – «Особливості розвитку дитини шестирічного віку» Спільна виставка «Дари осені» Листопад
Дні добрих справ «Святий Миколай по світу ходить» Виставка творчості до новорічних та різдвяних свят. Грудень
Круглий стіл – «Вчимося плекати доброту». Січень
Сімейне спортивне свято «Пташок викликаємо – весну зустрічаємо» Березень
Групові батьківські збори. Підготовка до оздоровчого періоду. Виставка творчості «Великодні дзвони» Квітень
Консультація «Спільна робота закладу і сім’ї » Травень

Результати роботи щодо організації безпеки життєдіяльності усіх учасників навчально-виховного процесу

Відповідно до Закону України «Про охорону праці», «Положення про організацію роботи з охорони праці в закладах освіти» адміністрація спільно з профспілковим комітетом працюють над впровадженням державної політики в галузі охорони праці. Весь навчально-виховний процес здійснюється відповідно до Інструкції з охорони життя і здоров’я дітей дошкільного віку. Контроль за необхідними і безпечними умовами праці – триступеневий, за участю завідувача, відповідальних осіб, комісії з охорони праці і батьківського комітету. Таким чином, контроль з охорони праці та безпеки діяльності в закладі в 2018-2019 н.р. мав комплексний характер і вчасно реалізовувався адміністрацією.

У закладі в наявності вся нормативна база з питань охорони праці та пожежної безпеки. Необхідна ділова документація ведеться відповідно до вимог «Положення про навчання та інструктаж з охорони праці», все обладнання справне, знаходиться в задовільному стані.

У закладі проводилися заходи з питань охорони життя і здоров’я дітей та запобігання усім видам дитячого травматизму. Матеріали заходів: бесіди, сценарії ігор, конкурсів, питання вікторин, малюнки тощо – зберігаються у вихователів та вихователя – методиста. В методичному кабінеті підібраний матеріал для роботи з дітьми, батьками, педагогами.

Питання охорони життя та здоров’я дітей та запобігання усім видам дитячого травматизму систематично заслуховувалися на педагогічних заходах, нарадах колективу, групових та загальних батьківських зборах, проводилися індивідуальний інструктаж батьків, бесіди, консультації, оформлені інформаційні матеріали в батьківських куточках. Завідувачем були видані усі відповідні накази, з якими ознайомлені всі працівники закладу під підпис.

Вихователі активно залучали дітей та бітьків до профілактичної роботи з питань охорони життя та здоров’я, запобігання усім видам дитячого травматизму. В дошкільному закладі оформлені куточки та стенди з даної тематики. Аналіз роботи з даного питання свідчить про те, що заклад має достатнє інформаційно-нормативне забезпечення та забезпечені методичною і художньою літературою, дидактичними посібниками.

З метою запобігання травматизму в групах протягом тижня проводилася різноманітна робота з охорони життєдіяльності учасників навчально – виховного процесу. Діти старших груп отримували елементарні навички та знання про норми поведінки у надзвичайних ситуаціях екологічного, техногенного, природного характеру. Вихователі всіх вікових груп в своїй роботі багато уваги приділяли вивченню правил електробезпеки, пожежної безпеки, безпеки на дорозі, поведінки з незнайомими людьми, ознайомленню з небезпечними ситуаціями природного характеру (землетрус, ожеледь, повінь, тощо). Окрім того, на виконання програми виховання і навчання дітей від двох до семи років «Дитина», відповідно до Базового компонента дошкільної освіти (нова редакція) вихователі навчали дітей здоров’язберігаючих технологіям. В цій роботі надавали перевагу методу моделювання, аналізу певних ситуацій, бесідам. Отже, систематична і послідовна робота з БЖД сприяла якісному проведенню Тижню безпеки, який проходив в закладі з 13 по 20 березня 2019 року.

Заходи З К И М ПР О В О Д ИЛОСЯ
Консультація «Надзвичайні ситуації в нашому житті» Працівники ЗДО
Ширма-пересувка «Профілактика травматизму серед дітей дошкільного віку» «Попередження дорожньо-транспортного травматизму серед дітей дошкільного віку» Батьки
Консультація «Дитячий дорожньо-транспортний травматизм» Батьки
Виставка дитячих малюнків «Ми – юні пожежники», «Автомобіль та навколишнє середовище» «Коли вогонь - друг, а коли - ворог» Діти старшої групи та їх батьки
Екскурсії до пожежної частини, до ставу, до проїжджої частини дороги Діти середньої та старших груп
Розваги : Гра-драматизація «Семеро козенят», «Червона Шапочка» Лялькові вистави «Маленький пустунчик», «Поведінка в лісі», «Небезпечний дзвінок» Діти всіх вікових груп
Заняття:«Коли вогонь - друг, а коли - ворог» «Коли вдома немає дорослих» «Мій друг комп’ютер» «Хто викликав пожежників?» «Стихійні явища в природі» Діти всіх вікових груп
Ігри: «Ветеринарна клініка », «Зелений патруль», «Школа екстримальних ситуацій» Діти всіх вікових груп
Інструктаж для дітей «Будьмо обережними на дорозі» Діти всіх вікових груп

МЕДИЧНЕ ОБСЛУГОВУВАННЯ.

Медичне обслуговування в закладі організовувалось відповідно нормативно-правових документів: Постанови Кабінету Міністрів України «Порядок медичного обслуговування дітей у дошкільних навчальних закладах» від 14.06.2002 №626, наказу МОЗУ, МОНУ від 30.08.2005 №432/496 «Про удосконалення організації медичного обслуговування дітей у дошкільному навчальному закладі, листа МОНУ від 13.05.2009 №1/9-322, «Про посилення контролю щодо проходження обов’язкових медичних оглядів працівниками дошкільних навчальних закладів», лист МОНУ від 27.08.2004 №1/9-438.

Медичне обслуговування в ЗДО здійснювалось протягом року сестрою медичною Боярчук Н.В. та за потребою лікарем з Боярської АЗПСМ №2.

Сестра медична забезпечувала проведення санітарно-просвітницької роботи серед колективу та батьків вихованців з питань здорового способу життя, загартування, раціонального харчування, попередження різноманітних інфекційних захворювань.

В закладі наявний медичний кабінет, який утримується в належному стані. Наявність медикаментів відповідає переліку надання першої медичної допомоги. У кожній віковій групі, за результатами обстеження дітей вихователем - фізінструкторо, наявний листок здоров’я вихованців, згідно з яким проводиться маркування меблів, здійснюється індивідуальний підхід під час фізкультурно-оздоровчої роботи.

Медична документація ведеться своєчасно та в повному обсязі.

Ведеться систематична робота по профілактиці різних захворювань: проведення аромотерапіі (листопад, березень),

вживання кисневих коктейлів (грудень, квітень),

введення в дитячий раціон продуктів бджільництва та фіточаїв (грудень - лютий).

ОРГАНІЗАЦІЯ ХАРЧУВАННЯ.

В закладі дошкільної освіти організація харчування підпорядковувалась відповідно до нормативно-правових документів: постанови Кабінету Міністрів України від 22.11.2004 №1591 «Про затвердження норм харчування у навчальних та оздоровчих закладах»; «Інструкцією по організації харчування у дошкільних навчальних закладах » затверджена наказом МОНУ та МОЗУ від 17.04.2006 № 298/227, та внесених змін до “ Інструкції по організації харчування у дошкільних навчальних закладах “ від 26.02.2013 р. № 202/165, зареєстровано в Міністерстві юстиції України від 20.03.2013 р. за № 440/22972.

Протягом навчального року значна увага приділялась харчуванню дітей. Повноцінне та якісне харчування є невід’ємною складовою зміцнення здоров’я дітей. Проводився постійний контроль за виконанням грошових і натуральних норм. Щоквартально аналізувався стан харчування дітей в закладі, результати якого відображалися в наказах з основної діяльності.

Відповідно до штатного розпису заклад укомплектовано 3 працівниками харчоблока, які забезпечували організацію харчування.

В закладі створені належні умови для організації харчування дітей всіх вікових груп. Харчоблок та групи забезпечені відповідним посудом та кухонним інвентарем.

Протягом року було здійснено косметичний ремонт харчоблоку, закуплено новий посуд та робочий інвентар та виробничі столи.

Продукти харчування та продовольчої сировини протягом 2018-2019 років року постачались ФОП Коваль А.В., які були визначенні рішенням тендерного комітету закладу.

На базу-постачальник завгоспом своєчасно подавалися щомісячні замовлення продуктів харчування та один раз на 2-3 дні уточнені заявки.

При складанні щоденного меню-розкладки сестра медична з дієтичного харчування Боярчук Н.В. керувалась затвердженим двотижневим меню. Обов’язкову участь в складанні меню приймали комірник та кухарі. Під час приготування страв кухарі використовували картотекою страв, затверджену директором закладу.

У закладі дошкільної освіти видача готових страв на групи здійснювалася лише після зняття проби сестрою медичною та відповідно до часу, визначеного графіком видачі їжі. Щоденне меню розміщувалося поруч з вікном видачі їжі з харчоблоку, на вході в приміщення закладу та в інформаційних куточках для батьків.

Для контролю за виконанням затвердженого набору продуктів сестрою медичною ведеться Журнал обліку виконання норм харчування. Аналіз виконання норм харчування за 2018-2019 роки показує, що в цілому харчування вихованців дошкільного навчального закладу здійснювалось наближено до норм у середньому – 85%.

Протягом року сестра медична здійснювала контроль за санітарним станом харчоблоку та груп закладу, за своєчасним проходженням медичних оглядів та здачею санітарних мінімумів працівниками. Результати контролю розглядалися на нарадах при директору.

Вихователі та помічники вихователів брали активну участь в організації харчування дітей. Щодня перед кожним прийманням їжі столи для дітей сервірувалися відповідно до меню. Дітей привчали сідати за стіл охайними, з чистими руками, сидіти за столом правильно та користуватись столовими приборами (ложкою, виделкою, ножем). Дошкільнят середньої та старшої груп навчали чергувати у групі під час приймання їжі, використовувати санітарний одяг, сервірувати столи та збирати використаний посуд.

Спеціалістами Київського обласного лабораторного центру Міністрерства охорони здоров’я України, Києво - Святошинсткого районного відділу лабораторних досліджень в лютому 2019 року був проведений моніторинговий візит з лабораторними дослідженнями та інструментальними вимірюваннями: вимірювання освітленості, параметри мікроклімату, хімічні показники води, змиви на БГКП, обід на калорійність, овочева продукція на вміст нітратів та пестицидів, радіонуклідів, дозиметричні заміри на території та в приміщенні, раптове обстеження працівників харчоблоку на кишкову групу інфекції, обстеження дітей на яйце гостриків та гельмінтів. За результатами досліджень виявлено зниження рівня освітленості в роздягальнях груп «Віночок», «Сонечко», «Незабудка», що не відповідає нормативним значенням. Решта показників в межах норми.

МАТЕРІАЛЬНО-ТЕХНІЧНА БАЗА

В результаті заходів щодо зміцнення матеріально-технічної бази з залученням бюджетних коштів в закладі дошкільної освіти було виконано та придбано:

Виконані роботи/придбання Вартість
Проект з благоустрою території 65000,00 грн.
Озеленення території 139790,74 грн.
Ландшафтні роботи 58033, 29 грн.
Укладення нових тротуарних доріжок (фемове покриття) 297 265,032 грн.
Канцтовари 4181,68 грн.
Медикаменти 2789,50 грн.
Рушники дитячі 2255.00 грн.
Підготовка котельні до зими 37000.00 грн.
Деззасоби 2211.00 грн.
Ремонт оргтехніки 4845.00 грн.
Сантехнічні вироби, господарчі товари 2415.00 грн.
Столи виробничі, дитячі стільчики, спортивне обладнання 21218,00 грн.

Завдяки роботі батьківських комітетів протягом року було використано благодійних коштів на суму 85 тис. грн.:

- в групі «Зайчата», «Незабудка», на харчоблоці, в спортивній залі, кладових було проведено косметичні ремонти;

- пофарбування ігрових споруд на майданчиках в групах «Сонечко», «Дзвіночки», «Капітошка», «Зайчата», «Віночок», «Незабудка»;

- закуплено методичну літературу, посібників для занять з дітьми, ігри та іграшки;

- придбанно рушників в групу «Капітошка», килим в групу «Віночок», покривалець на ліжка в групу «Заюшки»;

- придбання групових меблів (тумба, диван) – в групу «Капітошка»

- придбання канцтоварів, миючих та чистячих засобів, електропраски, садових інструментів, насіння та квіти для клумб, господарчих товарів для сантехнічних ремонтних робіт, заміна дверей в овочесховищі на металеві, обладнання господарчого двору.

Пропозиції та зауваження батьків приймаються з вдячністю, з адекватним реагуванням та враховуються в подальшій роботі.

В закладі продовжується робота по благоустрою території, яка розпочата з 2018 року за сприяння депутата Боярської міської ради Ірклієнка С.П.

Завдячуючи батьківській допомозі та злагодженій роботі колективу у дошкільному навчальному закладі створені сприятливі умови для розвитку, виховання та навчання дітей, коли в центрі всього стоїть дитина, її права та законні інтереси, фізичний, інтелектуальний та культурний розвиток. Адже першою і невід’ємною ланкою освіти України є дошкільна освіта. Тим більше, у складний для України час, необхідно докласти зусиль, для стабільного функціонування дошкільного закладу, виховання у дітей духовних, патріотичних та моральних цінностей.

За підсумками роботи колективу упродовж навчального року можна зазначити, що поставлені завдання в цілому виконано.

Кiлькiсть переглядiв: 131